bedankt

ik wil iedereen bedanken die mijn blog gelezen heeft en daarna me gezegd hebben dat ze het pakkend en mooi geschreven vonden. ik heb alleen maar positieve reacties gehad en dat doet deugd, alleen was ik met 1 ding niet blij, ik kreeg daarbij ook de reacties dat ze begrepen wat ik voelde toen ik schreef dat er nog altijd geen begrip voor de ass'ers in mijn gezin was. want blijkbaar is dat nog altijd iets dat iedere mama of papa tegen komt ivm hun ass-kinderen ! schandalig vind ik dat daarom dat ik dus steun genoeg heb voor deze blog. ik wil tegen dat onrecht vechten en de mensen die niet verstaan wat autisme is het duidelijk aan te leren ! en wie zin heeft om deze te linken dan mag dat gerust !! ik vind het zelf erg dat ik zo'n verhaal heb moeten neerschrijven want ik had veel liever gehad dat ik en de kinderen geen zorgen hadden. maar dat is nu eenmaal niet en we gaan er het beste van maken.

groetjes greet

1 opmerking: